Pytania i odpowiedzi

Czy współpracujemy z NFZ?
Nie współpracujemy z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Czy można płacić kartą?
Honorujemy płatności zarówno gotówkowe jak i bezgotówkowe kartami płatniczymi/BLIK.

Akceptujemy karty:

Visa, Visa Electron, V Pay, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club, Discover, American Express i Union Pay oraz płatności BLIK. Płatności obsługuje Polskie ePłatności.

Mogą Państwo płacić kartami z paskiem magnetycznym "na podpis", kartami z chipem oraz płatności zbliżeniowe kartą lub innym urządzeniem działającym w technologii NFC (zegarki, breloki, itp.).

Czy lekarz wystawi normalnie L4 (zwolnienie lekarskie)?

Tak, jak najbardziej. Lekarze w naszej placówce wystawiają zwolnienie lekarskie.

Jak zapisać się na konsultację do specjalisty?
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z recepcją pod nr telefonu 606887887 lub umówienie wizyty poprzez naszą rejestrację internetową https://remedica.com.pl/rejestracja, czat na tej stronie, bądź przez Messenger na https://www.facebook.com/remedicakoszalin. 

Jak zapisać się na wizytę do rehabilitanta?
Aby zapisać się na rehabilitację wymagany jest kontakt telefoniczny z wybranym rehabilitantem, podczas którego ustalony zostanie termin pierwszej wizyty.
Kontakt do rehabilitantów dostępny jest na naszej stronie (link).

Czy wykonujemy badanie RTG na miejscu ?
W naszej placówce nie wykonujemy badań obrazowych RTG. Natomiast wykonujemy badania USG na które obowiązuje wcześniejsza rejestracja telefoniczna.

Czy nasza placówka jest przyjazna dla osób niepełnosprawnych?
W  budynku w którym siedzibę ma nasze centrum medyczne dostępna jest winda, toaleta oraz wózek inwalidzki, który udostępniamy w razie potrzeby.

Jak przygotować się na wizytę do lekarza specjalisty?
Na konsultację lekarza specjalisty należy zabrać komplet dotychczas wykonywanych badań/konsultacji lekarskich dotyczących schorzenia które chcemy skonsultować.
Odrębne zasady przygotowania dotyczące badań obrazowych USG (jamy brzusznej, piersi).

Czy mogę umówić się na wizytę do specjalisty poprzez ubezpieczenie LUXMED?
Nasza placówka współpracuje z LuxMed. Aby umówić konsultację do specjalisty należy skontaktować się z naszą rejestracją, która po weryfikacji systemowej umówi termin wizyty. Podczas rejestracji należy zawsze wskazać jako płatnika ubezpieczenie LuxMed. Informujemy, że wykaz świadczonych usług w ramach tego ubezpieczenia można sprawdzić na infolinii LuxMed.

Czy przyjmuje u was również kardiolog ?
Tak, przyjmuje kardiolog Pan Marek Gąsecki. Informację o czasie przyjęcia znajduje się na naszej rejestracji on-line https://remedica.com.pl/rejestracja.

Czy przyjmuje lekarz rodzinny?
Wykaz specjalistów znajduje się na stronie http://remedica.com.pl/kadra. Nie posiadamy w swoich usługach konsultacji lekarza rodzinnego. 

Czy jest możliwość wykupienia zabiegów krioterapii? Jaki to koszt?
Pakiet 10 zabiegów krioterapii kosztuje 180 zł. Zapraszamy do zapoznania się z  cennikiem https://remedica.com.pl/rehabilitacja oraz https://remedica.com.pl/rehabilitacja/fizykoterapia .

Czy przyjmuje endokrynolog i jakie są terminy?
Przyjmuje endokrynolog Agata Lange - Czaban. Informację o lekarzu znajdą Państwo na stronie https://remedica.com.pl/nasi-specjalisci/lange-czaban-agata. Terminy można śledzić w rejestracji on-line https://remedica.com.pl/rejestracja, lub uzyskać informację  zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 606 887 887.

Ile kosztuje wizyta u ortopedy?
Nasz cennik znajduje się na stronie https://remedica.com.pl/ortopedia. Współpracujemy z 8 lekarzami w zakresie specjalizacji ortopedycznej, w zależności od wyboru lekarza jest to cena 300 zł lub 350 zł. W celu umówienia się zapraszam do kontaktu pod nr tel. 606 887 887.

Czy przyjmuje ortopeda dziecięcy?

Dzieci przyjmuje ortopeda dr Michał Walczak https://remedica.com.pl/nasi-specjalisci/walczak-michal.

Jak odwołać wizytę?

Są 3 drogi odwoływania wizyt w Remedica:

 1. Pod numerem telefonu 606 887 887 – jeśli się nie dodzwoniłeś, nie martw się. Odzwonimy do Ciebie w ciągu 5 minut. Możesz też wysłać sms z informacją o odwołaniu, podaj swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu 
 3. Wysyłając mail na adres recepcja@remedica.com.pl, wystarczy podać imię i nazwisko, usługę i datę wizyty jaką się chce odwołać.
 4. Informując nas przez Messenger na naszym koncie https://www.facebook.com/ lub tutaj na naszej stronie przez czat.

Odwoływanie wizyt to korzyść dla nas samych – odpowiedzialność wszystkich pacjentów w kwestii odwoływania wizyt to krótszy czas oczekiwania na konsultację lekarską czy badanie.